Sunday 12 November 2017

Trading Kort Spill Systemer


Steam, Steam Steam. ,,,,,. . ,,,,,,,,,,,,. , Steam Steam,,,. . ,,. . . Damp,,,.,, Steam,,, Greenlight,,. . , Damp -. -,. -,, Steam,. . ,. ,. . Damp,,. Damp. Infinity Wars Animated Trading Card Game. En ny ukentlig dekksyklus har blitt opprettet. Hver av de konkurrerende 28 ukentlige dekkene har blitt inkludert i butikken til reduserte priser. Spesifikasjoner 28 nye dekk i butikken 7 nye dekk i gratis ukentlig rotasjon for Normal Play byttes ukentlig 7 nye dekk i fast dekkrotasjon. Alle gratis ukentlige dekk vil være tilgjengelig i butikken, for 18k IP eller 900 LP i stedet for 27k IP eller 1350 LP. I tillegg er prisen på fraksjonspakker redusert for å matche kostnadene av de andre boosterpakker på 150 LP. For mer informasjon, sjekk ut denne videoen av InfinityDisciple. Hey alle, vi bare presset en hurtigreparasjon for å leve som dekket følgende reparasjoner, vennligst gi meg beskjed hvis du kommer over noen feil. belønninger som ikke mottas av spillere - Feil med utkast til lederens automatiske tilbakestilling - Klar effekt ikke lysende når du mottar en ny samtale - Lage problemer med Trade and Chat-grensesnitt. Bugged Card Fixes - Dynkronisering forårsaket av Rock Chucker og Ixxi - Peaceful Garden gjør attackin g-tegn helbreder spillerens festning hvis fredelig hage gjør det angripende kortet s-angrep mindre enn 0 - Enyah som kommandør dupliserer andre kommandokort i dekkbygger - Logorithmatron som kan målrettes av Junkyard - Marina gjenoppliver ikke målrettet karakter når begge kortene dør på samtidig. Mens det på den australske EB Expo Nothing selv kom nær nivået på kvaliteten på Infinity Wars. Det burde nesten ikke vært i samme område som det burde vært i et åpent rom hvor alle var garantert å gå. Spillet fortjente det nivået av fottrafikk ABC Tech. Enkelt best designet digitalt kortspill på markedet Colt Hallam. Jeg har ventet på en TCG som dette lenge. . Velkommen til et unikt tradingkortspill som blander rik lore og kunstverk med nyskapende gameplaymekanikk som er både enkle å lære og vanskelig å mestre. Spill med fullt animerte kort i 3D slagmarker, og monter dekk fra over 800 kort og 8 stiliserte fraksjoner. Velg noen faksjoner du liker i kombinasjoner eller i full renhet og tilpasse strategien din til spillestilen. Utforsk strategisk dybde av simultantilspill i en rekke PvP-spillmoduser og et omfattende PvE-kampanjesystem. Med ubegrenset korthandel og rike belønningssystemer. , Infinity Wars Reborn er et virkelig frittstående spill-kortspill. Uendret Strategisk Dybde - Utfordrende motstandere dine med defensiv og offensiv oppstilling Med den samtidige svingmekanikeren vil fremsyn og snedig vise forskjellen mellom seier og nederlag. Fullt animert kunstverk - Pust livet inn i ditt tradingkort erfaring med 3D slagmarker og over 800 vakkert animerte kort. Genuine Free-To-Play - Hent al l kort i Infinity Wars Universe uten å måtte sette penger ned Tjen kort bare ved å logge inn. Rik PvP Game Modes - Gjør ditt dekk og ta til slagmarken i rangert og uformelle spillekastdekk og bli med Rift Runs for å score epics-belønninger. kamp motstandere med kuraterte dekk for å utforske nye kort og sikre likeverdige vilkår for nyere PvP-spillere. Robust PvE-kampanje - Delve inn i Infinity Wars-krigen med en 21-kampanje som spenner over flere fraksjoner og verdener. Ubegrenset korthandel - Bygg dekkene dine med presisjon og engasjere samfunnet med et ubegrenset korthandelssystem..Top Trading Card Games.1 Magic The Gatheringe på Lette bedre på grunn av artikkelen på kortene, så vel som kjernespillet er så mye mer ekspansiv og dekktilpasningen har så mye kreativitet tilgjengelig for spillerne. Ingen konkurranse her Magic the Gathering har et fellesskap og et konkurransemiljø som ødelegger alle andre spillkortspill Du kan gå inn i hvilken som helst spillbutikk over hele verden og finne folk som spiller MTG hver dag i uken. Flott for alle aldre Og det beste spillet noensinne laget. Jeg har spilt deg - gi-oh og magi i veldig lang tid, og jeg foretrekker Yu-gi-oh fordi det kan være veldig enkelt og likevel veldig komplisert til tider å gjøre hjernen din til seieren. Den beste kvaliteten er at den har en stor mange kort som kan appellere til nesten alle. Riktignok skal yugioh dominere jeg har magi og yugioh Jeg har vært å spille begge i årevis og yugioh er mye mer moro Magic er for komplisert og det kan være vanskelig å lage en ny dekk Yugioh er ikke så komplisert og er en mye lettere å lage en kortstokk med Du trenger ikke mana og alt det også. Yugioh har stragetgy, men magi jobber bare med det du har Yugioh kan spille kort med forsiden ned for å holde motstanderen gjette, men magi har bare monster å angripe Magic også har flykt O skapninger som er overveldet Yugioh har kort som alltid kan være beatable Yugioh tar også lengre tid å spille som er bra fordi du kan nyte opplevelsen lenger For en annen grunn har magi som 9 forskjellige typer måter å spille med forskjellige regler. Yugioh har en god måte å leke på som ikke er forvirrende. Du høres ut som om du aldri spilte meg veldig mye, eller du er bare forferdelig på det siden du klager på flygende skapninger. Det er langt mer enn bare skapninger som angriper skapninger. Prøv å spille det og prøve å bygge en anstendig dekk Flying er langt fra de største bekymringene dine - Robbyrob. Yugioh er beast Det er nummer ett kortspill i hele verden og fortjener det jeg har spilt for en god stund, men mitt problem jeg s at jeg bare har en annen person til å spille med det meste av tiden, men jeg har to venner som kommer ned en eller to ganger i året for en stund så jeg spiller dem når jeg kan Også jeg har ingen butikker hvor som helst nær meg som holder turneringer men ingen av dem vil stoppe meg med å leke i lang tid å komme. Jeg tror ikke dette er en veldig kjent kombinasjon fordi jeg aldri spiller noen som jeg ikke vet, men jeg har ikke hørt noe om det, så her er det. combo for Last Turn Samle vind-up zenmaines og spill ham i forsvar Sørg for at det har minst ett XYZ-materiale når du aktiverer Siste sving Når din oppatente attatcks bruker sin effekt og ødelegger monsteret i sluttfasen Håper det hjelper - llamabaconllama37.Yu - Gi-Oh burde dominere fordi yu-gi-oh knytter seg til mange ting. Gjør et deskbot-dekk, gjør et feildekk eller et dekk du kan tenke på. Helt klart, det beste kortspillet der ute I forhold til Yugioh appellerer Pokemon til noen uansett hvor gammel de er i turneringer, de har juniorer, seniorer a nd Masters, så hvis du er 14 år, trenger du ikke å bekymre deg for å gå mot en 22 år gammel. Dette er også bra fordi det setter folk med samme kaliber sammen, så det er ikke så urettferdig. Også, noen kan kvalifisere seg til verden mesterskap, i motsetning til Yugioh, som du må kvalifisere fra statsborgere. Pokemon er et veldig strategisk og morsomt spill, og samfunnet er mye mer vennlig enn Yugioh, jeg spiller Pokemon og Yugioh, og mens jeg fortsatt liker Yugioh, foretrekker jeg å spille Pokemon mye mer, spesielt som Jeg har kvalifisert for VM 2013 i Vancouver, Canada. IT ER AWESOME Det har en flott struktur i stil med spill, og det er mye variasjon i strategier, spillere, kort og mye mer. Så ja, jeg anbefaler desperat dette spillet. Enkelt spill å plukke opp, men har plass til tonnevis av strategier Også online-spillet er bare fantastisk, så hvis du leter etter et online kortspill, mens du venter på Hex Hearthstone, anbefaler jeg det definitivt å sette føttene i det før går ou t og kjøpe kort Som mange sa det er attraktivt fordi det er Pokemon, alle vet det og tonnevis av folk elsker det. Ønsker jeg at jeg kom inn i selve kortspillet tidligere da jeg var barn, men med online spill og økende popularitet i min by, jeg er bare glad for å være en del av det. Pokmon er en morsom og vanedannende TCG.4 Cardfight Vanguard. Vel, som det er skrevet ovenfor, er cardfight førervardspillet en av de beste Ja, det startet ikke bra men etter at det kom i tcg, er det stadig å endre Yugioh, sjefen som alltid har Guinness-posten. Men tenk på dette med de nyeste formatene, alltid avhengig av 2 kanskje 3 dekk som vil bli utestengt i en eller to lister, alle dekkene gjorde en form for inntekt og så videre, har spillet mistet sin verdi Spillere der ute, lete etter noe morsomt, uten regler kjeder, prioriteringer, spåre kjedbarhet osv. Billige de fleste avguardkortene er billige med de dyreste å være på 30, og også nye , friskt kan du si alt som er sammendraget av forkant T han reglene er enkle, spillet er morsomt, det hele har noen regler tatt fra yugioh, andre fra magiske andre fra mange spill, men det tok bare de beste aspektene av de spillene som slipper ut alle ufullkommenhetene. Nummer 10 kan virke bra akkurat nå men med det komme i dette spillet i hele verden tror jeg vi vil ha mer. Cardfight Vanguard er unik Det er ingen grense for muligheten. En slik smart måte å dueller. Bruk av mengden skade du har tatt Limit Break, å kunne betale den skaden Counterblast, som gjør det ufattelige som Megablast, forskjellige dekktyper og spillestiler, nye sett og arketyper, utgitt hele tiden, blir spart i siste øyeblikk på grunn av hvor smart spillet er satt opp som å tegne en Heal Trigger på en skadekontroll eller ødelegge din motstander med kritiske utløsere, barraging og torturering motstanderen din med stativtriggere, aldri å løpe ut av muligheter med Draw Triggers, den gjennomtenkte og godt implementerte Crossride og effektene bygger ght med dem, mister deg selv og går ut og puster ut med Persona Blast, det er laget som en klokke. I Yugioh kan du blande alt for å lage et dekk. Men i Cardfight Vanguard er hvert stykke dekk laget for å jobbe sammen, alt er blitt utstyrt nøyaktig for å tillate den ultimative spillgleden. Unbeatable. Awesome game Cool Mechanics, og de lytter til hva spillerne vil. De tester også kort før du bruker det for å se om det er feil eller mangler på kortet. Selv om jeg savner noen aspekter av de fleste kortspill som stavekort, etc. Vel minst et anstendig spill - DatTCGPlayer. Den nyeste yu-gi-oh, du vet den som ikke gir mening for de gamle skolens spillere. Det er forvirrende først men når du får inn i det du understant det mye mer. Beste kortspill enkle regler, få krav, god idé og kule kort, ga meg en måte å få flere venner. Min favoritt, det er hele min dekk, gå stardust dragon.6 World Of Warcraft TCG. It tilbyr et spill som er veldig lik Magic, men med det s egne forandringer Det er enklere å lære, gir deg sjefskamp og korttyper er morsomme Kampssystemet er også underholdende. Legendarisk spill I stedet for å dø, ga den sin posisjon til Hearthstone og Hearthstone har for tiden nummer 1-posisjonen for digitalt kort spill og en av de fem beste posisjonene i online spill Hearthstone har en flott fremtid, men også en legendarisk forfed. Var et veldig morsomt spill, jeg vet ikke hvorfor jeg stemte for det på dette tidspunktet, men nå har de stoppet det slik at de kan ta pengene våre online i stedet. Sam som yu gi oh. Jeg ønsker å få en ting ut av veien Kunsten er ærlig utrolig Det var en av faktorene som fikk meg interessert i dette spillet så mye Reglene er veldig enkle å lære, og du kan bruke mye kreativitet med dekkene sammenlignet med andre TCG s og hver duell er spennende. I Japan er dette spillet fortsatt veldig, veldig populært, og spillet har avansert til et helt nytt nivå med mange nye korttyper, evner og selvfølgelig den vakre kunsten jeg også elsker det faktum at spillet avhenger av ferdighet og strategi i stedet for flaks og et kort du trakk ved en tilfeldighet. Jeg håper virkelig at dette spillet kommer tilbake til resten av verden med de nye konseptene og evner. Det ville være fantastisk. Personlig elsker jeg dette spillet ble avbrutt i oss fordi de bestemte seg for parodi-dub anime gjør det idiotisk. Men jeg spiller fortsatt Yu-Gi-Oh på grunn av availabiltiy tror jeg Duel Masters å være mer interessant. Reglene er enkle spillet er morsomt og spennende Det burde være over kaotisk. Bare nostalgisk - BusinessDuck. Jeg er ekstremt opprørt med det faktum at det har stoppet å bli sendt på TV fordi det er ærligvis på de beste showene som var i luften. Det er også på det beste kortspill der ute Virkelig skuffende det stoppet airing. It er en innovasjon for trading kortspill fordi den kan spilles ikke bare i virkeligheten, men også online Det ble utgitt offentlig som et trading kortspill online og et tv-show, men med dessverre squashed til døden av mer populære trading kortspill som Magic samlingen, Yu-Gi-Oh og Pokmon. Det hadde en veldig kort levetid, selv om det har vært rykter om at det vil starte opp igjen i år 2013 eller 2014 tror jeg det på YouTube det var en video kalt Chaotic roomers og det var om 4kids sier at de ville frigjøre det igjen i Japan. Jeg tror at kaotiske kort er veldig kule jeg kjøper dem hele tiden, men jeg er trist fordi de ikke er i butikkene lenger så jeg må kjøpe kortene online.2016 og fortsatt det beste showspillet for meg. Digimon er mer kort som i stedet for å bygge skip som kan være forvirrende. Enkel, taktisk, jobber med temaet Digimon og er generelt en glede å spille også, kunstverket er flott. Digimon er mye mindre komplisert enn skip. Jeg elsker Digimon, det burde være nummer 1.Great Games, spesielt Deciphers versjon Dette var en av de store kortspillene hele tiden, og hvis dechifreren hadde vært i stand til å fortsette med lisensen fra lucas kunst ville det være en av besene t der ute i dag. Dechifiseringsversjonen skal absolutt være topp 10 og er 1 i boken min. Jeg prøvde mange andre spill etter å dechifisere tapt lisensen til Wizards of the Coast, hvis versjon var langt dårligere, og ingenting sammenlignet med mekanikk og fri verden føler, men fra det jeg har lest, kan Legend of the Five Rings være en contender. Too dårlig lisensen fortsatte ikke Komplekse, men fantastisk. Beste kort i stedet for basketball kort ever. The Contenders.11 Future Card Buddyfight. Dette nye kortspillet av bushiroad skaperne av Weiss Schwarz og Cardfight forankring er et nytt pust av frisk luft for tcg-scenen, alle nye mekanikere som er superfaste og bare ser morsomme ut. Dette kortspillet kommer ut i slutten av januar, og anime kommer ut 3 januar så nært jeg kan nesten føle det tar pengene mine fra lommeboken min Men for ekte prøv dette nye kortspillet ut og det mest kule er japansk, og vi får alt kortspillet introduserer samtidig, slik at ingen venter som othe r kortspill Jeg kunne snakke om dette kortspillet hele dagen så bare se for deg selv og jeg vedder på at du ikke vil angre på det. En av de få lovende spillene som er i horisonten, jeg testet det, det er veldig morsomt og raskt å plukke opp Det blir interessant å se hvor det går. Med så mange verden å velge mellom, blir dette spillet mer og mer moro. Den 10 startende livet varer nå lenger enn før. Etter mange år med å spille pokemon, magi og yugi følte jeg kalk, jeg trenger en endre Buddyfight tilbyr en enkel å lære, vanskelig å mestre aproach i et svært lavt budsjettspill - du kan bygge en solid dekk med 100 - Dens regler er enkle og klare, veldig enkle å plukke opp, men for meg som kortspiller som utmerker meg mer er at med riktig twinking kan nesten hvert dekk være konkurransedyktig, og hver eneste verden mellom de 12 tilgjengelige gir en unik spillestil som dekker all smak. Ikke flere banelister, ikke mer 1000 dekk som etter 1 sesong er forbudt og ubrukelig Buddyfight handler alt om moro og kreativitet, og jeg anbefaler det til hvem som helst hvem lpves tcgs. Dette spillet er så enkelt, og alle bakugan har unike egenskaper, noe som gjør det til et veldig morsomt spill å spille. Jeg mener Magic og Yu Gi Oh er gøy, men dette spillet er bare begge redusert til enkelhet. Også der er stadig mange bakugan med høy effekt G s som du finner dem nesten hvor som helst. Ingen forstår strategien i dette spillet, jeg m 35 uten noen mentale problemer, og jeg spiller fortsatt dette med min far. Dette spillet skal definitivt være i topp fem. Jeg har spilt dette i lang tid, og det er veldig gøy jeg har som 100 bakugan.13 Lord of the Rings TCG. I tillegg til å være mye moro, krever det mye å tenke. Prøv å spille for en time uten å gjøre noen feil. Virkelig god spillmekanikk og veldig morsomt å leke med venner. Det er min favoritt tcg, og jeg er trist at den ble avviklet. Alt har et kortspill. Han er veldig fantastisk. Jeg tror at et nytt spill som heter Hex, kan bli bedre enn det, men senere. for nå er det en morsom og enkel tidsspiller og er et av de beste kortene spill der ute Det eneste jeg kunne kritisere er at det er langvarig appell, men de legger til noen nye spillmoduser og kort også. Stort kortspill for de som ønsker en første opplevelse for strategiske kortspill eller veteraner som ønsker å ødelegge 889 kort, er i spill med en annen 45 offisielt kommer ut om 3 eller 4 uker Det virtuelle aspektet gir mange kule animasjoner og lydeffekter, som spilles på mange forskjellige brett med mange forskjellige helter og mange forskjellige mekanikere. Hvilken hjerteestein tilbyr at ingen andre kortspill kan være RNG , hvor noen ganger sannsynligheten kan avgjøre et kritisk øyeblikk i spillet. Om noen måneder blir det 1 populært. Uheldigvis vil ikke hjertet være nummer 1 ikke 14, ikke sikker på hvor du får dataene dine fra Lol. Ignore lisensen og dette spillet har en av de beste kortspillmotorer opprettet sin fra en tid da hvert spill ikke var å prøve å bare være magi 2 0 Hvis du bare har nylig kommet inn i kortspill, eller aldri har våget langt fra Magic land, gi dette spillet en sjanse til å se hvor morsomt kortspillene kan være. Dette spillet har nylig fått en omstart, og jeg må si at den fantastiske Panini kjøpte rettighetene, og de strømlinjeformet spillet tonn som gjorde det bedre. Den opprinnelige dbz ccg var flott, men når vi kom til som buu saga på det ble latterlig Spesielt gt gratis stil dekk og sensei dekk og alt dette crap at dette fantastiske kortspillet ikke behøvde gitt det var flott med alt det, spillet er nå lett å hente så mye moro og strømlinjeforme. Jeg må innrømme at disse kortene er AWESOME. De er veldig gøy og jeg elsker å handle med dem. Disse kortene er fantastiske. Stor mekanikk og et flott sett med kunst. Kampanjer var full kunst og den imponerende detaljene som er lagt inn på kortene fortjener et sted på denne listen. Selv om det er det vanskeligste spillet der ute, er dette spillet bra. Det beste spillet der ute zombier seriøst folk.19 VS System Marvel. This var et flott kortspill og jeg savner å spille det jeg startet med bare ett dekklag Arkham Inmates, men ny tegn og mekanikk fikk meg til å kjøpe mye mer Reglene i spillet var komplekse og gjorde forskjellige typer taktikk mulig. Jeg leter fortsatt etter en ccg som kan erstatte den. FANTASTISK GAME Forferdelig synd at det ikke ble solgt i butikkene, selv om du fortsatt kan få nye sett via on-line community.20 Harry Potter Trading Card Game. Jeg er så trist at de stoppet det Jeg vil nesten designe kort basert på de siste 5 bøkene og skrive dem ut for å leke med faren min som vi gjorde år siden. Harry Potter Trading Card Game, helhetlig HPTCG er et strategisk og samlekortspill basert i den magiske verdenen av Harry Potter-romanene av JK Rowling. Opprettet av Wizards of the Coast i august 2001 ble spillet designet for å konkurrere med Yu-Gi-Oh Pokmon og Magic The Gathering kortspill Det ble utgitt for å falle sammen med utgivelsen av den første filmen i serien Spillet ble rost for måten det nedsatte folk i Harry Potter-universet. På et tidspunkt var spillet det nest mest solgte leketøyet i United States. YUR A WIZARD HARRAY. Recommended Lists. Top 10 Sterkeste Pokemon Topp ti MMORPG-spill Beste Call of Duty Games Tyl3R Beste Videospill av All Time naruto71012 Beste Pokemon Games Topp 10 Beste Starter Pokemon blueguy120 Beste Videospill av 2013 Vinner333 Topp ti Sterkeste Ikke Legendariske Pokemon Cedar99 Topp 10 søteste Pokemon pohlranda Topp 10 sterkeste Beyblade Metal Fusion Tops David55721 Beste Playstation 3-spill Beste Xbox 360-spill Beste videospillkonsoller Anonyme topp ti spillspillkarakterer Beste RPG-videospill Topp ti mest kjære legenskapens Champions League Srbin Topp ti Legendariske Pokemon Beste PlayStation 2-spill Topp ti største DotA Heroes Topp ti beste behov for Speed ​​Games moose4life19.

No comments:

Post a Comment